Metode de plata

Giselle (giselle-shop.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de plata:

Transfer bancar

Platile prin transfer bancar sau ordin de plata se fac in baza facturii proforme emisa de catre noi. Platile se fac in contul:

SC DRAMIR E COMINGEN SRL

CIF: RO3678700

IBAN: RO41BRDE410SV83718724100

BANCA: BRD Agentia Academiei

In cazul platii prin transfer bancar sau ordin de plata, dovada platii trebuie trimisa la Giselle la adresa de e-mail: contact@giselle-shop.ro


Plata in sistem ramburs

Plata la livrare/ ramburs se efectueaza integral (numerar) la primirea coletului catre comisionarul care efectueaza livrarea.

Coletul nu se va deschide inainte de a semna si de a plati.

*** Conform legislatiei in vigoare, persoanele juridice nu pot efectua plati in numerar mai mari de 5000 RON.


Plata cu cardul prin PlatiOnline

Este un sistem care presupune efectuarea platilor prin intermediul cardurilor intr-un mediu securizat.

Plata se poate efectua online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.

Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs., ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta.

Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.

De pe site-ul giselle-shop.ro, la finalizarea comenzii, clientul este directionat pe pagina securizata Plationline.ro unde introduce datele cardului - Plationline.ro verifica datele cardului si cere autorizarea platii prin sistemul aditional de securitate 3D Secure - Clientul autorizeaza plata prin parola 3D Secure - Suma este blocata in contul clientului - Comerciantul (Giselle) este notificat ca plata a fost autorizata - Depozitul comerciantului proceseaza comanda in termenul afisat pe site - Coletul este preluat de curier, moment in care se trece la incasarea sumei blocate, integral.

In conformitate cu reglementarile Mastercard si Visa in cadrul comenzilor cu livrare la domiciliu, incasarea sumei se face in momentul predarii comenzii firmei de curierat, urmat de primirea dovezii de predare in scopul livrarii la adresa indicata.

In situatia in care expedierea comenzii nu este posibila, clientul va fi notificat iar suma va fi deblocata (conform legilor în vigoare, deblocarea poate dura între 1-30 zile, în funcție de banca emitentă a cardului).

Pentru mai multe detalii si informatii privind sistemul securizat de plata online, va recomandam sa accesati pagina partenerului nostru PlatiOnline.ro.

 Comanda cu plata nefinalizata este inregistrată la sectiunea Comenzi, din contul de client si ramane valabila pentru achitare 24 de ore de la inregistrare, fara a mai fi reactivata ulterior.

Cum va aparea tranzactia pe extrasul de cont

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele: giselle-shop.

Anularea unei comenzi platite se poate face prin inregistrarea unei cereri de anulare din contul de client folosind butonul: Anuleaza comanda.

Procesarea cererii de anulare:

  • In cazul comenzii preluate de curier se asteapta incasarea tranzactiei, urmand ca suma sa intre in contul dumneavoastra in termen de 1-30 zile lucratoare in functie de banca emitenta a cardului. Va trebui totodata sa ne trimiteti un email prin care sa confirmati faptul ca, nu veti accepta primirea coletului in situatia in care firma de curierat nu va procesa la timp returul.