Transport si retururi

Livrarile sunt efectuate numai pe teritoriul Romaniei.

Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicata de cumparator in comanda, prin curierat rapid intre 2-5 zile lucratoare de la confirmarea comenzii.

In perioada campaniilor si/sau reducerilor, in situatii deosebite, livrarea se poate efectua intr-un termen de maxim 2-7 zile lucratoare.

Livrarea produselor de catre Giselle (giselle-shop.ro) se efectueaza prin intermediul urmatoarelor companii de curierat: LivrariOnline,  Fan Courier si DPD Courier.

LivrariOnline permite livrarea la usa prin intermediul curierului sau livrarea in pachetomate Posta Panduri( cu mentiunea ca aceasta din urma nu se poate face in cazul coletelor voluminoase).

  • Intervalul orar de livrare este 09:00 - 17:00; Sambata si duminica nu se livreaza.
  • Comanda livrata de curier in pachetomatul ales, este urmata de primirea clientului a unui SMS/e-mail de notificare cu un cod unic de ridicare. Coletul poate fi ridicat imediat dupa primirea codului, termenul maxim de ridicare fiind de 3 zile de la primirea acestuia.

Preturile sunt exprimate in lei si contin TVA.

La pretul platit pentru produs se aduga costul de livrare aferent metodei de plata si de livrare aleasa.

Livrarea comenzilor ce depasesc valoarea minima de 290 lei se face gratuit pentru platile efectuate online cu cardul. Pentru comenzi cu valoarea sub 290 lei se percepe o taxa de transport de 16 lei la plata cu card bancar.

Pentru plata ramburs costul transportului este de 16 lei pentru toate locatiile din tara, indiferent de valoarea comenzii.

Returul

Returul este gratuit indiferent de valoarea comenzii si indiferent de modalitatea de plata aleasa.

Returul se considera acceptat in conditiile in care politicile de retur au fost integral respectate( produse probate nu purtate, etichete originale atasate, produsul a fost ambalat in cutia lui originala, ambalarea a fost corect efectuata)

Dacă utilizati aceeași cutie în care ati primit comanda va rugam sa îndepartati eticheta veche. Sigilati coletul iar curierul se va prezenta la dvs. cu ordinul de ridicare si cu o noua eticheta, pe care o va lipi pe colet.

Returul se va face prin aceeasi metoda prin care a fost livrata comanda; in cazul in care ati ales un alt curier decat cel din lista, costul transportului il veti suporta integral.

Dupa finalizarea completarii formularului de retur, firma de curierat genereaza AWB-ul, urmand ca apoi sa fiti contactat de curier pentru preluarea returului.

*** Formularul de retur trebuie pus in coletul cu produsele returnate.

Nu se primesc colete expediate cu ramburs. Nu se accepta colete trimise prin Posta Romana, intrucat acestea nu se livreaza la adresa de unde au fost expediate.